Testing..

Testing testing menulis blog dr hp..bleh ker?dah berkali saya cuba..kalo dgn cara ini berjaya..wajib la saya lebih kerap menulis..bukan sehari satu mungkin sejam satu..

Nak test letak gambo sekali..

Gambo saya yg x berapa kurus lagi..huwaa..ya la saya makan banyak..menyusu asyik lupa..dok ngadap hp..fesbuk wechat whatapp..huhu..tu pon saya dah x on instgram..kalo x bertambah lagi ghase nye..

Bersosial bagai tp..duit x masuk..walhal saya ada cuti cuti tuk di jual..saya ade public mutual untuk dijual..

Today ari jumaat..erm sogo ader ware house sale..harap dpt pegi  tp memang x dpt la..sebab chenta hati x de..nak terkilan sgt pon x. Sbb aritu sebelum bersalin lepas bersalin bukan x g sogo tu..cume x de sale..

Harini insyaallah makn ngah dtng..saya minta ngah datang sebab esok kimi ade hari sukan di stadium titiwangsa..

Saya kalo dpt menulis memang byk nak tulis..mcm tulis surat chenta..setebal assignment bleh buat..tp kalo assignment..huhu..sehelai pon susah..tambah laks mase blaja kat mmu dulu sume english..huwaa..belajar islamic study pon in english ok. Dah ler english emak saye lagi bagus dari saye..tu result x berapa cemerlang sgt..huhu..mak belajo sekolah org putih..

Cerita pasal mak kat perenggan baru lah..saya jarang menulis pasal mak..nak kata tak baik..ok je..tp kadanh ade gaks salah faham..erm..x nak cerita pasal tu..saye nak cerita mak saya hebat..dier boleh bercakap dikhalayak ramai..saya malu..saye sgt takut..tu sebab saye give up x nak jadi cikgu..kena ckp kat perhimpunan..huwaaaaa....seminggu sebelum jadi mc saya x tido kot..end up suara saya x berapa keluar pon mase hari tersebut..huwaa..

Ok stop kejab..kalo saye berjaya buat nih..byk lagi saya ceritakan..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017