Makanan tambahan

Erk..betul kah tajuk nih?sebenarnye nak cerita pasal jamu dan ubat yg diambil lepas bersalin..untuk pregnancy yg kedua ni..aku sgt malas minum susu..mkn kurma..even makan ubat yg doctor bagi..as aku dah cerita dulu..yg kena amik darah tu..huhu..tp alhamdulillah pas bersalin dah jadi rutin aku makan jamu makan multivitamin..makan calsium dan minyak ikan..stakat ni aku dah try jsd dgn jmd..jamu susuk dara dan jamu mak dara..mcm mcm jamu ada ok..memula aku try jamu mak dara gold..memang terbaik lah..apa yg di tulis memang betul 13 khasiat yg dier tulis tu memang betul lah..sakit pinggang hilang..keputihan..sume betul..tapi aku kena amkk fenugreek tuk tambah susu..jamu susuk dara jamu jalinan cinta..aku rase ok kot..ok kot shj..sbb yg dalaman tetau camne dier operasi kan..tp aku x payah mkn fenugreel sbb susu jadi byk..kalo muke jadi cantik..wahaha..ni kena tanye org lain ler..hahaha..bff yg aku ckp semlm yg argue nape aku nikah kat bilik mesyuarat masjed...aritu dier argue gaks nape perlu mkn multivitamin bagai..ikut la..aku menyusu..jadi aku rase perlu..lagi pon dah masuk 30 an..byk kena menten..

Ps..aku kawen kat bilik mesyuarat masjed sebab aku period..mana la nak tau nak period time nikah..nak buat kat umah..umah dah negeri kedah..aku apply kawen negeri perak..jgn ler argue negeri kedah perak laks..kedah bandar baru..sekentut jerk dgn parit buntar perak..as aku lahir parit buntar besar parit buntar..so aku nak kawen di parit buntar jugaks..huhu..ade masalah?wah macam nak gado laks..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017