Sakit tekak

Dr ngah sampai tadi..mulut aku nih x berenti cakap..end up aku dah sakit tekak..apa lah yg aku ckp tetau la..serik ngah nak dtng nanti..

Alhamdullilah..3 hari nih..rezki ku murah sgt..hari rabu..tetiba jiran call nak anto sup daging..hari khamis..mil call nak anto gulai ikan keli..harini ngah dtng bawak kek pandan plus spageti..

Ape tah yg aku bual dgn ngah mase makan kek pandan dan minum kopi sejuk tu..tp rasenyr ade sket part tok..

Lepas tu semayang asar..cari tempay kimo sukan esok..dlm kereta pon aku dok bebel gaks..pasal ape ek?entah la..

Dah balik umah bercerita pasal bff laks..huhu..nape la bff aku ni..nih bff mase sekolah rendah..erm x yah lah cerita..nanti aku tetap akan maafkan dier..huhu

Mase mkn lepas makan dok sembang lagi..haha pasal brg emas..wehee..

Nih kul doblas x tidoq lg..sok nak kena g awal..tgh mlm cikgu call..haha..cikgu tidoq kat sek ke ek?

Ok nite u all..haha ade ke org bace?

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017