Posts

Showing posts from December, 2012

Selamat tahun baru 2013

Image
selamat thn baru :D..nak tulis ape lagi ye ek?haha..azam?baru nak pk..organize baru print..hope thn nih lebih terurus..thn nih start kimi sekolah..so start bangn awal balik selepas stop jadi cikgu..ekeke..next baby caming..so bertambah lagi satu tanggungjawab..hope saye menjadi kuat dan tabah..terdengar dlm radio td ader org tu azam thn nih supaya amalan dier lebih dr thn lepas..rase nye saye pon begitu..tua sudah..31thn..


Semoga tahun ini kita melihat sesuatu perkara yang berlaku dan mengatakan " Saya bertanggung jawab" tidak ada lagi sifat menyalahkan orang lain. Semua peristiwa negatif dilihat sebagai ujian untuk lebih dekat dengan Allah dan tanya diri apa kita boleh belajar " Hentikan mengeluh dan mengadu nasib pada manusia tapi mengadu pada Allah, Ubah dunia dalaman untuk ubah hasil kehidupanNIat kejar akhirat mulai tahun ini- in shaa ALlah dunia akan kejar kita- Dato FAdzilah KamsahMulakan hari ini dan tahun ini dengan banyak doakan orang dan hentikan kritik orangt…

update gambo shj

Image

aku terima nikah nye-result darah

mcm biasa bangun pagi dgn keazaman yg tinggi x nak fesbuk..haha..wajib ler bukak jugaks kan..aku bgn kimi x bgn lagi..pastu nengok cerita "aku terima nikah nya" huhu..sorry to say x best sgt pon..haha..mungkin aku dgn laki x mantik camtu..muahaha..ayat dengki..mcm tu ker ek org lain?lari lari dlm umah..ckp ayat jiwang mcm tu?then laki dier koma sebulan..hilang ingatan sebulan..baru 2 bln x dpt dah nak penat..kitong nih laki naik kapal..4 bln tu paling kurang..8 bln pon penah jejak..bg aku la..ok jerk..x der la sampai nak goda laki lain ke nak curang ke(dlm cerita dier x curang pon) maksud aku boleh tahan jerk kalo 8 bln x dpt nafkah batin..tp tah la..aku ader gaks la fly g bintulu..in between 8 month..tp takat sebulan dua x dpt..aku rase ok lagi..apakah cerita pasal benda nih disinih..bleh ker?ker nih kire cerita dlm kelambu?

ok motif nak cerita hal hal semlm..semlm aku cuba bangkit..seperti nak dekat tgh cerita aku terima nikah nye..memang sometimes aku rase aku jerk berusa…

minggu ke 27..3rd trimester..

Image
perasaan mau merajuk dgn kimi kite beli beg kat dier..rm90..dier x nak plaks..nangis marah kite...huhu..sakitnye hati..hadoi..g jusco x sampai 15min..kimi tertido..bgn marah nak troli..dah tu marah sgt x nak beg tu..aku pon mcm tersalah pilih sebab ade..kelepet sket..tah lah hope papa dier x marah..pastu rase mcm besar..tp betul la kot sebab tulis preschool...




------------------------------------------------
bgn pagi x de email lagi..kalut kalut siap g klinik..x de parking..aku double parking jerk..masuk kasi kad..adik tu kasi cawan cek kencing..dah sudah tu..timbang berat..duduk kejab jerk dah leh masuk jumpa doktor..try tgk.jantina x berape nampak..tp doktor ckp gurl..nak scan muka x leh gaks..sebab dier mcm sujud..pusing kanan pon x nampak..hope sume ok..oleh sebab ramai sgt ckp.perut aku besar..so doktor cek berat dier kot..normal..cantik jerk..so perut ku besar memang sebab lemak..lilitan kepala ok..tulang blakang ok..

as dah 27 minggu..dah masuk 3rd trimester so amik darah..so a…