Mak n ngah dtng

Lepas amik kimi semlm keadaan jadi huru hara..saya makan malam pada pukul 10.15..yg mane saya biasa makan pukul 7..saya makan jugaks ...takut x susu saya makan jugaks..selalu saya tidur pukul 9..mlm td saya x pasti pukul berapa saya tido...

Badan kimi tiba tiba panas..gara gara mandi petang lama..mungkin..jazelah yg asyik nak ajak bersembang..saya suka..tp abg kimi asyik minta perhatian..saya ada amik surat..jadi perlu lapor pada suami..

Jazelah bangun awal pagi..oleh kerana seronok bersembang..antara saya dan jazelah..kimi pon bgn awal..dan mula la huru hara lagi..huhu

Sebenarnya saya ada pembantu yg dtng sehari 2 jam weekdays only..alhamdullilah saya syukur sgt..bff yg saya ceritakan dulu..condem saya pakai pembantu  dier hebat sbb x pakai pembantu..saya malu..tp saya sgt memerlukan pembantu itu..lega sket saya dr tekanan..saya dpt bersembang dgn dier..atleast dier bleh cek saya hidup atau dah mati..saya boleh tinggal kan jazelah shj..atau jazelah dgn kimi untuk keluar beli brg..hantar brg..amik lauk..membolehkan saya mandi/ berak dgn aman..tp dlm mase dua jam x dpt byk sgt..tp saya still sgt bersyukur..dr dua jam tu..pembantu akan mandikan baby..saya akan tunggu tgk bantu dier mandi dan siapkan baby..
Walaupon ade a few kerja yg kurang sempurna pembantu buat..dia sgt membantu..
X sabar tunggu suami balik keluar berdua walaupon dua jam..saya rasa saya percaya pada pembantu saya..semalam pembantu dtng..4.30-6.30..harini dier dtng 10-12..lepas nih dua minggu saya balik kg...huhu
Adakah huru hara hidup saya dikampung..harap ade yg bantu..

Loh..dah panjang lebar baru teringat akan tajuk ekek..hari mak dtng tuk temankan saya balik kg..gigih kan?tp kalo mak x dtng x dpt la saya balik kg..ngah pon nak dtng..jadi double seronok..ngah nak tolong amik mak di stesyen bus..alhamdulillah..mudah lagi urusan saya..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017