Kopi oh kopi

Dalam pantang memang mak aku ajar minum kopi..sbb apa?x pasti la khasiat dier..dan doc pon for sure marah..tp kalo tanye aku..kopi nih sedap kite minum mase panas..minum kopi cerah mata nak kasi anak susu..minum kopi senang kentut..buang angin tu bagus..x yah la nak malu pon..tp aku cover la x kentut dpn org..lagi ape ye..sedap kot..

Bab sedap kopi nih..hari saye nak cerita kopi x sedap..tp name dier saye rase power..dan saye rase name dier power tu lah enchik somi beli..tp rase dier memang ampes..mcm nescafe..mungkinkah kerna ada arabica disitu..berkali saya adjust..tp x jadi..x sedap jugaks..

Kopi yg bagi saya ok..adalah kopi gamat nih..tp saye kurang minum sbb ade susu..org kata nanti lemak jadi gemuk..tp kan doctor soh minum susu..perasaan bercampur gaul..jadi..masih belum habis..saya beli di langkawi..terbaik dr ladang..

Kopi terbaik dr saya adalah kopi kampung nih..dibuat oleh org islam melayu..berpeket saya beli dr kedai paklang suami..dan bila habis stok..minta adik saya beli di kampung..sedap sgt..even ade a few lagi kopi kampung yg sedap yg saya suka..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017