Posts

Showing posts from February, 2015

6 bln sudah

Image
sebenarnya..aku selalu masuk sini..selalu gaks tulis..tp sumenya end up dlm draf..harini dah 180 hari enchik suami ke laut..stakat ni alhamdulillah ok..dan harap x lama lagi enchik somi balik..sepanjang bergelar isteri ni..sakit yg ku rasa kena tinggal mase lepas bersalin anak pertama..aku x familiar dgn kawasan..aku x de org yg dekat dgn aku..aku x pandai nak uruskan anaktak dinafikan mase kena tinggal lepas kawen tu sakit gaks..tp aku g kerja jumpa kawan..tp balik rumah aku kosong..rumah kosong..jiran yelek..sbb kawasan rumah baru..mase tu aku tinggal sebulan je..lepas tu aku larik naik kapal ikut husband gaks...lepas beranak x leh naik kapal...jadi 3 bln gaks laks aku dok bersadiss h├áti....bila anak dah besar...bila anak kena masuk ward..time sadiss giler..kalini inchik somi pegi aku doa supaya anak x masuk ward...itu penting bagi akumase kimi masud ward..jazelah baru berapa bulan..memang kurus mak mase tu...now mak dah gemuk balik..hahaha...ini gambo mak dgn datin wanabe..hehe..du…