Monday, 23 February 2015

6 bln sudah

sebenarnya..aku selalu masuk sini..selalu gaks tulis..tp sumenya end up dlm draf..

harini dah 180 hari enchik suami ke laut..stakat ni alhamdulillah ok..dan harap x lama lagi enchik somi balik..

sepanjang bergelar isteri ni..sakit yg ku rasa kena tinggal mase lepas bersalin anak pertama..aku x familiar dgn kawasan..aku x de org yg dekat dgn aku..aku x pandai nak uruskan anak

tak dinafikan mase kena tinggal lepas kawen tu sakit gaks..tp aku g kerja jumpa kawan..tp balik rumah aku kosong..rumah kosong..jiran yelek..sbb kawasan rumah baru..mase tu aku tinggal sebulan je..lepas tu aku larik naik kapal ikut husband gaks...

lepas beranak x leh naik kapal...jadi 3 bln gaks laks aku dok bersadiss hàti....

bila anak dah besar...bila anak kena masuk ward..time sadiss giler..

kalini inchik somi pegi aku doa supaya anak x masuk ward...itu penting bagi aku

mase kimi masud ward..jazelah baru berapa bulan..memang kurus mak mase tu...

now mak dah gemuk balik..hahaha...

ini gambo mak dgn datin wanabe..hehe..dulu sama sama mrsm..tp dier sgt cantik..dan sgt pandai..ramah..baik hati..aku segan nak kawan dgn dier..tp dier ok jer..sume org masuk..