Wednesday, 5 March 2014

Happy

Setelah seharian kepenatan bukan sebab apa pon..tetau nak buat keputusan nak tadah air ke tak..sbb sume org sebuk tadah air..umah aku air karat..tp kejab ade kejab x de..risau aku..
Dah berapa hari dah x homechool kan kimi..
Semlm leteh sebab vakum satu umah..tu je pon..so harini just basuh baju..
Lebih kurang kul doblas sampai pukul dua gaks la aku shoping..
Sgt pelik ok..jalan jalan..buat apa yg kita suka sorang sorang..tp apa yg aku suka?..makan..erm makan sorang sorang..mane best..tp ok la..makan dgn tenang sebab jazelah tido..n kimi kat school..haha..
Ok ni x cantek x vogue mcm retis..so x de la menarik pon..x de org pandang pon kat mall..jadi aku la dok tgk org..haha...
Berbalik pada tajuk..hari happy sebab 2nd masalah selesai..dgn menyoping membeli botol susu kaca wide..ml lebih banyak..yg lebih best bila enchik somi x marah walaupon rege seketul rm81..kalo aku jadi laki..mungkin marah kot..boleh beli 10 kot kat longwan..yeke..haha..
Aku pilih pob sbb aku takut laki aku marah beli yg merapu..so aku pilih apa yg aku nak..aku rase laki aku mampu..hahaha..
Alah..kalo tgk..org yg mengadu susah dr aku pon pakai stroller lagi mahal dr aku kot..haha..bleh gitew..
Oh ya happy lagi..sbb berjaya gayut di tepon selama 21 min dgn ibu mertua siap bleh gelak gelaks..sejarah kot...rasa mcm di terima kan kan..hehe
Td aku ckp 2nd masalah kan..1st masalah aku dulu paip umah..rm190 gaks la panggil plumber dtng umah..maaf la kalau baca mcm riak ke menunjuk byr paip mahal...
Tp bagi aku penjimat dan kedekut ni..rase byk gaks duit nak allocate tu..tp lagi sekali..sbb citarasa enchik somk..kang aku beli cikai..x de warranty rosak..kena marah..so aku rasa itu pilihan bijak..dan x kena marah..
Aku penah buat pilihan x bijak..beli BUNGA...kononya mengias rumah..gile..laki aku marah..dekat rm200..kesimpulan nya..x yah le aku beli bunga lepas ni..pakai apa yg ade untuk hias..
Bukan citarasa aku pon bunga ni..buat habuk je..bunga telur org bagi pon aku buang..yg aku g beli bunga apahal..malas nak cerita kat sini kenapa..kang jadi lagi panjang.....hahaha..nite..