Posts

Showing posts from March, 2014

Happy

Image
Setelah seharian kepenatan bukan sebab apa pon..tetau nak buat keputusan nak tadah air ke tak..sbb sume org sebuk tadah air..umah aku air karat..tp kejab ade kejab x de..risau aku..
Dah berapa hari dah x homechool kan kimi..
Semlm leteh sebab vakum satu umah..tu je pon..so harini just basuh baju..
Lebih kurang kul doblas sampai pukul dua gaks la aku shoping..
Sgt pelik ok..jalan jalan..buat apa yg kita suka sorang sorang..tp apa yg aku suka?..makan..erm makan sorang sorang..mane best..tp ok la..makan dgn tenang sebab jazelah tido..n kimi kat school..haha..
Ok ni x cantek x vogue mcm retis..so x de la menarik pon..x de org pandang pon kat mall..jadi aku la dok tgk org..haha...
Berbalik pada tajuk..hari happy sebab 2nd masalah selesai..dgn menyoping membeli botol susu kaca wide..ml lebih banyak..yg lebih best bila enchik somi x marah walaupon rege seketul rm81..kalo aku jadi laki..mungkin marah kot..boleh beli 10 kot kat longwan..yeke..haha..
Aku pilih pob sbb aku takut laki aku marah b…