salam lebaran

selamat hari raya..semlm tido kul 4 pg..tah ape yg aku kemas..gosot baju..bgn pagi 6.50 solat subuh jemaat bersama husband..kemudian tido balik..husband mengemop umah..kul 7.45 aku gagah mandi..sudah mandi hakimi bgn..kasi dier mandi..husband mandi sesiap nak g semayang raya..hajat nak singgah umah mil nak bf..tp sume dah ke surau..hakimi x sempat nak cargas..terpakse lah husband burn kan solat aidil fitri..alhamdullillah dpt saye solat hari raye thn nih..dah 2 thn x solat..thn pertama belum habis pantang..tau ke dua..maklum jerk lah anak kecik..balik dr surau..saya siapkan husband bf..tunggu dia mkn..lambat sgt so saya mkn dulu..biasa la kan kalo dah kumpul reramai..pastu saye dah ready nak bergambar..yg lain wat bodo jerk..no supported...mungkin di dlm family saya sumer mengikut kehendak saya..bila  kehendak saya x di ikuti saya mula merajuk..kemudian..hakimi sudah mengantung..jadi saya tidur kan dier..kemudian baru mereka bergambar..sayang..hakimi tiada dlm gambo..plan asal adalah..raya dirumah mil..rumah bini adik kemudian bapak sedara dtng ke rumah mertua..dan mlm mkn mee udang dirumah saya..tiba tiba mereka tukar plan..keluar ga bini adik dtng rumah mil..kemudian baru kami kerumah bini adik..tunggu punya tunggu x sampai sampai..kemudian kami kerumah bini adik..duduk x berape lama..ada sedara mereka dtng..jadi harus lah kite beredar kan..jadi..kami pulang..hantar mil..dan kami ke giant..raye mcm x cukup udang dan mee..kak ipar call x nak mkn mee..nak mkn nasi..hadoi..mil pon tetiba plak g wat mee..same jerk..yg beza ayam dan udang..huhu..mkn nasi..byk pakai pinggan..byk nak masak..tp x pe lah..excited org dtng umah..janji dgn jiran siti nak pg umah dier kul 3..tunggu punya tunggu kul 6 baru dier balik umah..x sempat ler nak g..nak masak untuk mlm..masak nasi..sup ayam sambai tumis udang petai air asam..tunggu mil dtng bawak ikan..kire 20 org..tp yg dtng tetiab..tambah lagi 20 so jadi 40..x cukup nasi ler jawab nyer..sekarang baru sudah mengemop umah..penat..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017