hadoi..

hadoi..mama buat hakimi sakit..bg kimi mandi mlm mlm..nape la dgr ckp hakimi yg nak mandi lewat lewat..adoi..takut nyer kalo jadi aper aper kat hakimi...mesti laki aku marah..adoi..adoi..nih dah plan nak g beli barang..jiran ckp nak dtng umah..FIL minta dtng umah..
hadoi..bukan x nak g umah MIL..tp kat umah nih pon byk kije..ramai org inagt jadi suri umah dok goyang kaki tgk tv..tido jerk..walhal..aku nih bukan jenis org tido siang..umah nih putih..sedikit habuk dah bleh nampak dah kotor..memang hari hari aku kemas..tp sebab aku ader penyakit suka kasi selerak kasi kotor..so agaks penat nak mementain kan rumah dgn dua sifat yg saling bercanggah nih ader..berape hari dah plan nak cuci bilik air tersakut..gara gara sakit pinggang dan mengemas benda lain dulu..dok 2 org tp hari hari basuh sidai lipat baju..
2 mlm cuba call kapal x bleh..huhu..tekanan betul..enchik suami call blek dier kata  boleh..ker italk tu yg bengong hangin nyer haku...
blek tgk status kawan kawan dpt..dpt gstt??hdaoi biler kite x dpt mula ader perasan x best..rezki diorg..insyaALLAH nanti ader la rezki aku..aku bukan nyer jlous ker haper..nanti mesti org tanye aku..dpt x?dpt x?huhu..mula ler aku rase panas jerk telinga...

bab ptptn nih pon menghangin kan haku...memang dah lame saye nak g ptptn tp sebab enchik suami x blek blek x leh ler pg..(alasan :p)..sbnr nyer saya penah dgr kat tv..dier kata lepas kite dah isi borang..then dpt feed back dr diorg(mcm kad kate ape ek?tah)..aku dpt..pastu kite kena anto surat dr bos kepada ptptn..tp..dekat kad tu x tulis ape pon..dier soh tgk web site rase nye..tp dier x tulis time sepatut nyer tgk result dan amik borang yg patut di beri pada bos..untuk di kembalikan pada ptptn..dier ader time tertentu untuk tgk x silap 11mlm..mcm pelik..tp biler saya call untuk keteranagn lanjut..num ptptn sentiasa macam tut..same ader rosak atau x berangkat...

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017