2nd day puasa..x sabar masak agar agar feberet

arinih kitrogn g giant..mcm mcm dibeli..sempena ramadhan..mulanya memang nak pegi ari ahad..tp FIL ckp ramai gila org kat giant...jln jem..memikirkan semlm sure still ramai org..so pg arinih..beli agar agar..sgt lama x buat agar agar..memang ader satu faberet agar gar saya..memeang x sababr nak buat..x tunggu esok dah..saya dah siap buat mlm ni jugaks..agar agar tahan lame kan..memang mkn sejuk kan..memang saya x sabar..memang dah lame saye nak masak kan untuk suami..sampai jerk umah td..selepas blek berbuka pose di rumah MIL terus masak agar agar..sgt happy sgt happy..dah lame x rase happy selepas masak..dulu..saya suka sgt masak..dan masakan saya sedap(ops angkat bakul sendiri laks)...tp lately sejak rase masakan MIL lagi sedap...rase rendah diri(walaupon husband x der ler ckp x sedap..tp ader lawak lawak nakal..huhu)..then hakimi a few time saye masak dier x mo mkn..agar agar nih kalo dier x mo mkn gaks..suka ati ler..yg penting saye akan mkn :D

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017