hari hari cerita pasal semlm kan pastu nak cerita pasal esok..kite pon tetau pae jadi kan..semlm..bwk hakimi g dentis..doc kata x pe..yg penting jgn kasi batol mase tido n botol tu laks air manis..gigi depan x yah risau..kena jaga gigi belakang sebab gigi belakang nak pakai lame..
plan nye husband nak gunting rambut..x jadi..nak g pasar mlm melwati x jadi..enchik suami pagi pagi dah g bank..nak refinance rumah ..pastu gatal g tukar duit raye lagi..buku chek dier x pulaks g hamik..refinance rumah sebab nak renovate umah..umah mcm setinggan huhu..tp kena ader borang ea..so arinih dier g opis..amik borang ea..
skru n afew brg kimi x beli lagi..umah kak na pon x dpt pg lagi..hadoi..nak amik kuih raye..hope arini dpt buat..byk gaks yg diplan x jadi..tau tau dah sampai ke shah alam..sesat laks tu..cadang nyer nak beli hp..tp berkat doaku..dpt ler jimat..just repair henpon tu..aku x sedih pon x dpt hp baru..aku tau laki aku x der duit..tp aku pening ler..laki aku belanja mcm ader byk duit..risau aku..dier yg beria nak belikan aku hp..hadoi..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017