hari hari cerita pasal semlm kan pastu nak cerita pasal esok..kite pon tetau pae jadi kan..semlm..bwk hakimi g dentis..doc kata x pe..yg penting jgn kasi batol mase tido n botol tu laks air manis..gigi depan x yah risau..kena jaga gigi belakang sebab gigi belakang nak pakai lame..
plan nye husband nak gunting rambut..x jadi..nak g pasar mlm melwati x jadi..enchik suami pagi pagi dah g bank..nak refinance rumah ..pastu gatal g tukar duit raye lagi..buku chek dier x pulaks g hamik..refinance rumah sebab nak renovate umah..umah mcm setinggan huhu..tp kena ader borang ea..so arinih dier g opis..amik borang ea..
skru n afew brg kimi x beli lagi..umah kak na pon x dpt pg lagi..hadoi..nak amik kuih raye..hope arini dpt buat..byk gaks yg diplan x jadi..tau tau dah sampai ke shah alam..sesat laks tu..cadang nyer nak beli hp..tp berkat doaku..dpt ler jimat..just repair henpon tu..aku x sedih pon x dpt hp baru..aku tau laki aku x der duit..tp aku pening ler..laki aku belanja mcm ader byk duit..risau aku..dier yg beria nak belikan aku hp..hadoi..

Comments

Popular posts from this blog

mencari taska tuk kimi..

pokok susu nabi

Almari dapur untuk dijual