Wednesday, 27 July 2011

erk..

tah ape la nasib..x best jerk kijer..sume bini bini pelaut ckp husband dpt merit 1.8bulan..kena laks enchik suami x layak dpt sebab thn lepas x kijer...ader laks yg dpt increment..huhu..camner enchik suami nak dpt..gaji dah mati..patut blek dgn segera supaya bleh uruskan hal study..huhu..lulus ker tak pon tetau...bukan ler nak komplen pasal husband..lepas tu sorang sorang bini laki dier balik..adoi..laki aku yg dah 6bln 7 hari tu gaks yg x blek blek..tp kalo blek pon..maner berjaya lagi simpan duit untuk cuti..tp x kan sampai berthn x blek..memang rugi  ler kalo pass tp gaji x tukar..adoi..saya pon sgt la x betul..saya rase saya masih x mampu jadi isteri jadi mak mahu pon jadi anak..kenape la dari dulu saya mcm nih..lembab..semlm oyot dtng umah..saya dah masak bagai dah..tp tiba tiba x yakin dgn masakkan saya..saya ajak oyot mkn diluar..aduhai..walhal lauk tu sumer ok jerk..dah ler hujan..td mimpi x best..dlm mimpi tu saya x pandai jaga hakimi dan hakimi berdarah darah sebab saya..sebab saya marah dier tumpahkan nasi..sebab saya x der kesabaran dan sebab saya x der akal..adoi..semlm mata belah kanan asyik berkelip jerk..tetau ape nak jadi..benda baik ker benda buruk..rase sgt takut hari nih..harinih bercadang nak g beli buku di mph ader offer 20%..nak ke rumah kak na kasi ikan dan ke pasar mlm beli murtabak untuk hakimi

No comments:

Post a Comment