cara pilih oren

kat maner la saya selama nih..rase byk benda yg saya x belajar lagi..byk lagi ilmu ilmu suri rumah yg tetau..aritu x pandai pilih jagung..jagung kalo pilih..gigi dier tu cantik jerk x der kempes kempes..so semlm new best friends aka jiran..sudah ajar..td aku nengok ikan yg aku pilih x cantik..begitu jugaks udang..tu ler naper x pilih betul..pikir 2 pinggan 5 ringgit murah.huhu..next time insyaAllah aku x beli lagi...tetiba rase nak share petua dgn korang cara pilih oren..ini mak ngah hassenah yg ajar..dier kata..kalo nak pilih oren..pilih yg buntut dier buruk..ala la buasir..haha..itu yg manis..nak tau bontot yg mcm maner..nanti saya upload kan gambo yer..kalo beli tembikai..ketuk ketuk bunyi kosong..rasenyer..hehetetiba teringat petua pak wan..dier ckp kalo kaki kena ketuat sapu dgn susu nabi..n mase blaja kimia kite blaja kan..kalo pakaian kena darah bleh cuci dgn air garam atau sabun mandi..hehe

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017