start again

bagun pagi nih..rase nak melayari bolg kawan kawan source aku dr blog sya http://wanlurvesya.wordpress.com dr situ bleh jengah fasya kat http://kisahqaseh.blogspot.com/  huda kat sini http://golygundu.blogspot.com byk yg x diupdate di fesbuk tp diupdate di blog..nape aku kasi tajuk start again..aku rase nak start tulih melerek lerek explain bebetul mcm diorg tulis..aku suka kalo huda tulis..mesti ader lawak lawak..ader dialog..x der cam aku nyer busan jerk cam ketapi..kadang pendek skentut jerk aku nulis..

now start bercerita..harinih hari ke empat papa pegi belayar..alhamdullillah kali nih sgt ok..aku x der nagis teruk teruk..hakimi pon still ok..biler dier "papa ane?" aku jawab"papa, school" nape aku ckp school? dulu mase aku gstt..papa selalu ajar hakimi:"mama g school"..then bile aku g klas public mutual pon papa ajar hakimi ckp mama g school..so sekarang papa ke laut pon ckp papa g school..

sejak balik papa dah ckp..dier nak cuti kejab jerk..sebab kalo naik kapal awal dpt byk sket duit..lagi pon mase cuti x der gaji..memang x larat nak wat loan..org luar sgt x paham yg kitorg x der duit..bagi diorg..kije kapal kaya..aduhai..gaji org jual hphone tu pon nak same dgn laki aku jerk..laki aku kuli jerk..bukan nyer kapten..gaji dah x macam dulu..org opis demand lagi lebih lebih..kesian org kapal..mementang diorg kat laut..
kadang nak jerk suruh org opis yg nak gaji byk tu naik kapal..baru dia tau susah nyer kije kat laut..dan kena hargaai org yg ke laut nih..

dari pertengahn pose singgah 4hari lepas..rase nyer agaks lame..agak puas kot..x sabar aku nak cerita slot kenangan selepas nih..rase byk nak update kat sinih..pasal legend pasal public mutual..jab agi aku sambung..nak kasi kasih sayang kat hakimi jab..cian dier..aku melayan kesedihan ku kadang x pedulikan dier..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017