open house raye aka reunion kecil kecilan

wah ari ini sgt pack seingat saye..bangun pagi pagi pegi ipoh ader kenduri..pastu balik g open house umah chek nih..kenduri satiri daks kapal aman gaks..bininya seorg doktor..hebat sungguh..jumpa kak huda bini 2nd engg kat kenduri tu..kak huda sgt hebat..kecik jerk org nyer..bawak keta besar..jaga anak ramai..huwaa..aku takut..sebelum balik kl sempat gaks singgah umah kak huda..

kl..jem sane sinih la kan time raye time weekend terutame kat mmr2..hanggin jerk..kena pusing..kena hape..rase dah x nak g..haissh..

esok nyer open house dirumah sendiri..tp kengkawan jauh sket..ana dtng..fatah, adah huda madz..haisshh maner laks gambo nih..terpkasa copy paste dr fesbuk..ekeke

sgt seronok dorg datang..sayang sgt diorg..rindu sgt diorg..tp aku cam biase gabra bile org dtng umah..itu x prepare.ini x prepare..kelam kabut..nerves gitu..haish..kalo nak sume benda perfect..tp x berape sempat lah bersembang..haish.wish ader asistan time tu..husband membantu..tp lepas tu enhik hatim datang..dier layan enchik hatim jerk la..ekekeke..fatah dgn astro..with baby imran dan jafni datang..adah sgt lame x jumpa..last jumpa kat kajang..mase tu aku g kenduri amir..gambo kawen aku pon x siap lagi nak tunjuk dier rasenyer..madz dtng sorang..sian dier rush nak jumpa ana..tup tup..ana dah balik..ader hal..x dpt la anak bergambo skali..huda..sweet sgt..memang sesuai jadi cikgu..bijak dan lembut..harap dpt jumpa lagi..walapon x sampai setahun dah rindu kan..tu yg  kena wat reuinion tetiap thn macam daks sek laki aku..ekekekek

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017