kenangan viva home


ini gambo di viva home..huhu..ayat mukadimah yg x best langsung..x tertarik nak bace..niat nak g viva home nih nak cari cooker hood..

sebenarnyer dah kuar ari sebelum tu nak g viva home tp jalan jem giler..ari sabtu kot..time raye..sume buat open house..ari yg x jadi tu kitorg g raye umah jiran siti (kira patah bali kat umah sbb dier call ckp nasi dah masak..briani gitu..sedap x hengat)dan bestfriends aku mase aku gstt kat smk taman melawati dulu...


haha tetebi laks jumpa gambo kami berdua mase..erm..kat hotel aper ek??makan makan cikgu cikgi..ekeke..balik dr tu memula g beli lampu..pastu lalu otk tp aku x hengat buat ape..madz nak dtng raye tp x jadi..adoi x berape hengat..yg hengat nyer g kedai kat danau kota..dah enchik somi nekat sangat nak beli hp baru amik ler dua s2


pada ari kejadian gambo nih diambil..kami pegi guna smart tonnel..apekejadah kan?? pusing pusing lialau..gile susah..upenye x payah pakai smart tonel pon..dier sebelum tu jerk..dlm papago x der laks viva home..mase tu memang x terror lagi..skarang mase pon nak pegi..online guna phone google dulu pastu masuk papago..x pon kat hp ader 2 3 software untuk maps(still aku x leh kemane biler laki x der sebab aku takut drive tempat yg byk keta)

gile lame..nasib baik laki aku x fed up..best gaks la vivahome..tp satu kedai jerk jual cooker hood tu..kitchenmate..kerana diorg gaks ler kami pegi..sebab aritu jumpa diorg kat pwtc..ohh still x mencerita kan pasal gambo..gambo nih diamik sebelum balik..makan kat kenny regest..aku sgt suke muffin dier..ala ala name aku kan..muffin win muffin win muffin win..ekekekeke

lagi lah cerita..walupon x berkaitan dgn gambo..hahaha..mase jejalan tu aku suke sgt satu kedai yg jual brg dlm bilik kengkanak laki dan kengkanak pompuan..kalo pompuan ala ala pink..ala princess..kalo laki..ala ala blue..ader katil keta..katil bus..suke nyer aku tgk haki..naik katil sambil dok pusing stereng..kalo ler ler kaye nak jerk aku renovate satu bilik khas untuk hakimi..rasenye sume mak camtu kan..i love hakimi so much..walopun kalo tgk aku mcm org x der perasaan..

kesimpulan atau ending..haisshh..rase banyak lagi nak cerita nih..terus terstop idea..vivahome nih kami pegi skali jerk sempanjang laki ku cuti..lepas balik dr vivahome rasenyer gi umah mil "terchenta"

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017