Berkampung di hospital colombia

Since kimi demam sabtu n ahad..aku rase x sedap hati sgt..dlm melompat..happy happy tetiba demam..risau memang sgt la kan..sian dier dlm dier sakit aku marah marah..huhu..aku pulaks jenuh pk mcm mana nak buat..macam mana nak bawak dier ke klinik..demam lembik tu...aku dukung kimi..sape nak dukung ilah..
Nak minta bantuan mertua mcm la tetau perangainya..mesti bapak mertua ke jadi driver..mak mertua x datang..dr rumah nak ke kereta mcm mana..dr kereta nak ke klinik mcm mana?
Minta bantuan kak wati..tp dier x balas sms langsung..sabtu ahad dier sibuk..begitu jaga dgn isnin..
Melihat keadaan kimi yg demam teruk..lembik x bermaya memang dr hari sabtu aku x senang duduk. Even kasi ubat demam 4 jam sekali masih panas. Tempek la cool fever depan blakang badan..turun jab dtng balik..batuk non stop yg dgr pon leteh ni dier sendiri
Lepas subuh hari selasa aku dah x senang duduk..aku call mak mertua..dier nak soh aku g amik..aku call aia..dier kata ok bleh claim..so belasah je la ke colombia tampa reference letter..hadoi sungguh ku tak paham .gl?reference letter..?tp harini dah tau la..first time anak masuk sepital
Panjang betul muka dimah..end up x jadi mintak tolong cina dpn umah..sbb kimi boleh jalan..dah sampai hospital..mcm biasa masalah timbul lagi..kak nurul n doc khairul tolong settle kan..tolong fikirkan..aku ikut je pilihan diorg..kimi makin panas..cirit birit..bawak ke bilik x ray..mil dtng..doc lari kimi amik darah..(mood nak tulis dah laju sgt nanti edit..ni dah hari ke3..dah dua malam kat sini..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017