Selamat tahun baru 2013


selamat thn baru :D..nak tulis ape lagi ye ek?haha..azam?baru nak pk..organize baru print..hope thn nih lebih terurus..thn nih start kimi sekolah..so start bangn awal balik selepas stop jadi cikgu..ekeke..next baby caming..so bertambah lagi satu tanggungjawab..hope saye menjadi kuat dan tabah..terdengar dlm radio td ader org tu azam thn nih supaya amalan dier lebih dr thn lepas..rase nye saye pon begitu..tua sudah..31thn..


  • Semoga tahun ini kita melihat sesuatu perkara yang berlaku dan mengatakan " Saya bertanggung jawab" tidak ada lagi sifat menyalahkan orang lain. Semua peristiwa negatif dilihat sebagai ujian untuk lebih dekat dengan Allah dan tanya diri apa kita boleh belajar " Hentikan mengeluh dan mengadu nasib pada manusia tapi mengadu pada Allah, Ubah dunia dalaman untuk ubah hasil kehidupan
  • NIat kejar akhirat mulai tahun ini- in shaa ALlah dunia akan kejar kita- Dato FAdzilah Kamsah
  • Mulakan hari ini dan tahun ini dengan banyak doakan orang dan hentikan kritik orang
tp rase menang nak jadi org baik lah..ekeke..x nak pk bukan bukan positif..n fokus dlm mendidik anak anak..homeschool..menjaga hal rumah tangga..kurang fesbuk..menjadi isteri terbaik dan ibu terbaik..menantu cukup mkn x pe...ekeke..janji aku buat yg mane tanggung jawab aku..tanggungjawab sebagai anak..kakak adik..kakak ipar adik ipar.....tp yg paling penting..tanggung jawab sebagai hamba allah..nak banyak sedekah..hilangkan sifat kedekut tu..byk bersabar..insyaAllah...wah dah lama hidup tanpa azam..rase mcm org akak gelakkan jerk bila suri rumah ader azam..tp aku aku rase biler berazam..kije dlm schudule..aku akan jadi org yg hebat..plus ader mase tuk suami dan diri sendiri..bukan anak jerk

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017