minggu ke 27..3rd trimester..

perasaan mau merajuk dgn kimi kite beli beg kat dier..rm90..dier x nak plaks..nangis marah kite...huhu..sakitnye hati..hadoi..g jusco x sampai 15min..kimi tertido..bgn marah nak troli..dah tu marah sgt x nak beg tu..aku pon mcm tersalah pilih sebab ade..kelepet sket..tah lah hope papa dier x marah..pastu rase mcm besar..tp betul la kot sebab tulis preschool...




------------------------------------------------
bgn pagi x de email lagi..kalut kalut siap g klinik..x de parking..aku double parking jerk..masuk kasi kad..adik tu kasi cawan cek kencing..dah sudah tu..timbang berat..duduk kejab jerk dah leh masuk jumpa doktor..try tgk.jantina x berape nampak..tp doktor ckp gurl..nak scan muka x leh gaks..sebab dier mcm sujud..pusing kanan pon x nampak..hope sume ok..oleh sebab ramai sgt ckp.perut aku besar..so doktor cek berat dier kot..normal..cantik jerk..so perut ku besar memang sebab lemak..lilitan kepala ok..tulang blakang ok..

as dah 27 minggu..dah masuk 3rd trimester so amik darah..so aku pon ckp kebezaan darah aku..laki aku dgn kimi..tp aku sendiri x pasti aku darah ape..so nanti aku kena cari balik rekod laki aku..rekod kimi..rm170 kena sbb amik darah..end up doktor x print lagi gambo baby tuk laki ku..mkn dgn ina..g longwan..abis rm53..baju..bra..bowling..chair..anto ina balik balik opis..singgah diamond square topau lauk for kimi sebab tadi dier makan aiskem shj..balik umah...sampai umah bukak email dpt email..enchik somi ckp.."beg transformers...ade lampu??? oohhh sukerrr... beli, beli, beli... tapi satu je la, tapi cepat nanti abis. " 
maka aku pon kuar balik gerak ke jusco..



nih muka kimi semlm mase nak beg tu..sampai x nak balik..huhu..


bubye week 26...



Comments

  1. ramai gaks yg same.kimi nak.masuk sek tahun depan..anak.nurul firdaus dina..anak mummy lin batrisya..anak liza mamawafiy..as diorg aku pon rase ape yg diorg rase..huhu..

    ReplyDelete
  2. hati tidaks tenang ker na..si a b dan o..huhu..lagi sebulan baru tau kenape..harap terungkailah misteri..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dec 2017