Thursday, 13 August 2015

Lelaki

Hidup lelakindlm dunia ni senang sgt...menyampah aku rasa kadang kadang..laki buat 1 kebaikan..bini akan bagi 10 kebaikan..

Baik la korang bersyukur kaum lelaki

Dr kecik mak jaga makan minum pakai..dah besar..bini jaga makan minum pakai..

Jadi bawak bawak la p kerja cari duit bagi anak bini pakai..

Hidup hampa memang nampak senang ..tp hampa ada byk tanggungjawab yg nanti tuhan akan tanya...

Awat mak x pakai tudung..bini x pakai tudung..anak x pakai tudung....

Hampa kena bagi didikan agama..kat depa tu....ni nak bagi didikan agama lagu mana..sembahyang pon hampa lubang...
Lepas tu ada bini rajin semayang pon..hampa heret jadi lubang sama...
Hantar anak sek agama..tp hampa x ajar anak agama..nak harap bini ja....

Sume benda bini...la ni sampai tahap duit rumah duit kereta bini pon ada bini tanggung....hampa sungguh x de teloq....
Main pandai..anak biaq la bini sorang..kalo bini kata x pa pon pi la tolong..mangkuk piau oooi...bini leteh x larat laya..hang dok wazzap pompuan lain..bangang abadi...betul!!!

Laki aku takat ni dok elok la..sebab dier dok rasuah aku..dier buat 1 kebaikan aku balas 10..tu aku leteh tu..bahahaha..

No comments:

Post a Comment