Enchik somi

Baru beberapa jam..aku dah rindu..huhu..even dah anak 2..selalu kalo aku rindu sgt mesti dier tgh tido..
Love u enchik somi..

Now rasa sedih lak..mengenàngkan sume benda baik yg enchik buat..adoi..ku ingat..bila dah lama aku ok..tp sama je..
Sampai ke tua gini lah  aku..
Love u enchik somi..syg sgt..

Time nak basuh baju..aduhai..sayang nya nak basuh baju dia..simpan sehelai dua buat peneman tidoq...huhu..
Yg dah lipat nak simpan..tgk baju pon  rindu...miss y laling...take care ek...

Mesti enchik somi dah tidoq..sbb aku dah start rindu kat dier..tido la partner..esok awak  nak cari rezki kat kami kan...mama nak lipat baju 2 bakul ni..kimi dah tido...ilah belum..esok dah jumaat...adakah weekend ni weekend yg boring..rindu sgt dekat enchik driver.. xoxo

Baru 6  hari..perh lama lagi nak tunggu...pagi td pg jusco..tempat selalu dating dgn laki..sedihnya shoping sesorang..mood ke laut...
Mlm ni terjumpa beg victoria secret...teringat perfume enchik somi beli mase g jejalan jpo...(kalo tulis mcm ni kat fb mesti ada yg ckp menunjuk kan...bahahaha..lantak ko ler labi..)

Comments

Popular posts from this blog

mencari taska tuk kimi..

pokok susu nabi

Almari dapur untuk dijual