Tuesday, 11 August 2015

Enchik somi

Baru beberapa jam..aku dah rindu..huhu..even dah anak 2..selalu kalo aku rindu sgt mesti dier tgh tido..
Love u enchik somi..

Now rasa sedih lak..mengenàngkan sume benda baik yg enchik buat..adoi..ku ingat..bila dah lama aku ok..tp sama je..
Sampai ke tua gini lah  aku..
Love u enchik somi..syg sgt..

Time nak basuh baju..aduhai..sayang nya nak basuh baju dia..simpan sehelai dua buat peneman tidoq...huhu..
Yg dah lipat nak simpan..tgk baju pon  rindu...miss y laling...take care ek...

Mesti enchik somi dah tidoq..sbb aku dah start rindu kat dier..tido la partner..esok awak  nak cari rezki kat kami kan...mama nak lipat baju 2 bakul ni..kimi dah tido...ilah belum..esok dah jumaat...adakah weekend ni weekend yg boring..rindu sgt dekat enchik driver.. xoxo

Baru 6  hari..perh lama lagi nak tunggu...pagi td pg jusco..tempat selalu dating dgn laki..sedihnya shoping sesorang..mood ke laut...
Mlm ni terjumpa beg victoria secret...teringat perfume enchik somi beli mase g jejalan jpo...(kalo tulis mcm ni kat fb mesti ada yg ckp menunjuk kan...bahahaha..lantak ko ler labi..)

No comments:

Post a Comment