Luahan hati bini pelaut

Hati dah mula sedih..dah mula sebak..sabar lah hati..kepala mula pikir..apa plan..huhu..apa plan lepas dier tak de..huwaaa..dier x de tu sgt perit nak ungkap dr mulut mau pon hati..hati menangis...apa plan sblm dier pergi..apa plan lepas dier pergi..last pemergian dier..aku memang gabra gile..drive dr klia ke rumah..last pemergian dier yg paling teruk..mase aku gabra...tinggal purse..aduhai..dgn dier pon dah abis duit..hilang kat klcentre..balai polis nun jauh dimana..dgn aku dah lama x drive..x pandai drive..
Pemergian yg lalu kimi dua kali masuk sepital..harap kalini baik baik shj..aku boleh control..aku boleh sabar..aku boleh rasional..aku boleh jaga dedua anak..aku boleh kasi kasih sayang perhatian sebenuhnya pada anak anak..huwaaa..beratnye rasa bahu memikul..nape aku selalu pk..untung mak dulu tok jaga kami..untung mertua..dulu mak dier jaga enchik somi..bila anak dah besar baru handle sendiri..bila pk mcm tu memang down...kena cari org yg lagi susah dr aku..huhu..nasib org berbeza beza..pengalaman mematangkan seseorg..setiap hariku Allah menguji..syukurkan?kalo x uji means Allah x sayang..(betul ke?)
Bukan senang nak senang..
Kepada yg dengki sgt dgn bini pelaut ni..kalo rase best sgt apa yg kami ade..cuba la jadi bini pelaut..kalo takat..laki g out station dua minggu sedih bagai..x yah la nak ckp belakang ke nak dengki ke..nak kasi ayat panas telinga org ke..
If kite respect org..org lain akan hormat kite

Hope x de soalan bodohhhhhh!!!!! Yg tanya kimi..where papa..mana papa..sedang kan ko tau jawapan nye..memang akan ku doakan..semoga Allah beri balasan setimpal sebab menguris hati aku dan anak anak...

Aku memang x sehebat bini lain yg sanggup kena tinggal sampai 8 ke 9 bulan..sbb aku x de maid..mak bapak aku jauh di kampung..dan mil fil..yg entah..a friend may be (stok jauh) dr fesbuk..ipar yg just bleh amik tau dr jauh..adik beradik..dr jauh gaks..jiran cina depan umah la kot dekat..huwaaaa....
Ku pinjam kan 4 bln jer..kalo lebih pon sikit jerk...huwaaaa...

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017