status kat fesbuk

kalo ikutkan hati nak jerk aku tulis disitu.."warning:x payah ler nak tanye soklan bodo dan menyakitkan hati kalo dah tau laki aku x der..dgn bertanye anak aku papa mane?"nak jerk aku sumpah org tu..kalo bapak dier mati esok..ader org tanye ..mane bapak ko..baru dier tahu kot macam aner sakitnye hati..bodo bangang sungguh la org tu..nak tanye sampai dua tiga kali..stupid..suka tanye benda yg tahu..

sedih tau suami pg..tinggal sengsorang..jaga anak sengsorang x leh nak manje manje..cuba korang letak korang ditempat aku..?hari hari rase x nak jumpa org sebab mata lebam..sebab sedih..kadang ader bercakap bukan bukan pasal enchik sumi..lagi sedih hati..kite risau..kite gado..huhu..sgt sedih rase dikala ini..menunggu email sehari sekali..tanpa dpt dgr suara..kalo gado susah nak pujuk..kesian dier dpt aku yg sgt sensetif..byk bini kapal lain kuat..aku cuba jadi kuat..tp kadang aku x berdaya..pham x aku sedih?

2nd aku rase nak tulis..yg nih baik sket la"please doakan aku supaya dpt anak pompuan..sbb aku suke sgt tgk baju bajan yg diorg iklan.."huhu aku post kat sinih jerk lah..bukan ader org bace.. :D

Comments

Popular posts from this blog

mencari taska tuk kimi..

pembantu rumah harian

pokok susu nabi