Anak..oh anak..

X de apa nak tulis pon..cuma nak cakap..since ade ana..tido x menentu dan cukup..makan x menentu..b***k sgt terganggu...
Bertabah la...tp iklas..sebab nak cari syurga..sebab tanggungjawab..
Kepada yg tetau tanggungjawab tu rase senang je..buat sambil lewa..
Siapa yg suka kalo tukang masak masak sambil lewa..doktor check pesakit sambil lewa kan..
If aku menjadi suami..aku tetau la mcm mana..pk tanggung jawab..amanah..nak jaga anak org..anak sendiri..huhu
Setakat laki tinggal ni..memang berjaga je aku..lepas laki balik ringan sket tanggung jawab..
Contoh mcm kes hilang kereta..mau meroyan aku..nasib baik mase kejadian laki ade..so..x susah aku nak report kat dier..rase bersalah half.rase x leh hidup x de kereta pon half..org laki rilex je naik teksi..kalo aku mengelabah dah..huhu
Bebel bebel..nanti aku bebel lagi..pasal ni..sebab..hari hari pon x cukup tido..makan..dan dot dot..sehingga laki balik..a few tu aman la sket..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017