Lepas balik kl..

Byk sgt nak menulis tapi x sempat..huhu
Balik ke kl dgn fahmi..sampai jerk terus beli tiket bus untuk fahmi balik esoknye..katanya mau balik petang sebab malam nak ke pesta di pusat bandar parit buntar belakang station bus. Sabtu ade kenduri mamat endon kacak ...ekek..
Lepas tu beli buger king..fahmi x pernah makan..kasi dier rase..balik rumah makan mandi n rehat..kak wati dtng kemas rumah..aku kuar g beli lauk...mlm pegi kl festival beli barang sket di ekonsave..
mase nak balik jumpa sorang budaks nangis..nak tolong takut..tp pk kat situ open kalo budaks kecik nak apa apakan kami..nasib baik kat tangan dier ade hp..dan dier tgh ckp dengan someone..aku loud speaker.."nih anak enchik ke tengah nangis nih?"aku x berapa dgr sgt dier ckp..just ckp kat mane kedudukan kami..kat b kat kedai pet..kat kedai gunting rambut kat kedai telinga..biler dier paham ckp ok..kami pon tunggu jerk lah..agaks agaks..itu bapak dier..so kami blah..x kan nak tanye menyebuk bagai..hadoi..nih la aku risau kalo shoping dgn anak kang memang aku x ingat anak..ekekek

Jumaat g jalan jusco..rembat baju jazelah..baju kimi n baju pami..murah pulaks barang di jusco..adakah kerna jusco telah combine dgn carefout?..kemudian mkn di food court..potong selera sungguh..bila kita dah tunggu meja kosong..tgh kemas meja..tetiba org lain dtng nak rebut nak duduk.dah ler aku dgn baby bagau..menyampah jerk aku..
.anto pami ke stesyen bus duta..kimi nak kecing laks..paksu x pandai kasi pakai pempes..meleleh kuar..aku tgh nyusu jazelah..ptg kak wati dtng..
Sabtu yanti datang petang puas aku menunggu dr pg..
Ahad kak wati dtng pagi..mlm syafiq lina kak ina mama papa datang..masak kambing..
Senin x jadi pose sebab tido lambat n selsema..ke pej pos renew lesen anto surat ke kak ida
Beli sampul..harini baru kesedar..even aku tau jpj dekat dgn umah tp dah 5 thn aku renew lesen kat pej pos..ptg aku kuar lagi ingat nak pos hadiah kat fatah..tertinggal..kuar duit..beli iqra kimi..beli brg kat otk..nak amik brg kat maybank dah tutup..
Selasa..bgn lagi lambat..hantar kimi g sek..pos adiah fatah..buat asb..jumpa suzy tanye loan refinan..
Sekian..hahaha..

Comments

Popular posts from this blog

Dec 2017